MIGRANTER SMADREDE FERIECENTERET

»Madrasserne er der blevet hoppet på og tisset i. Der er lavet bål på mine gulvtæpper, så der er store brændemærker, og der er tis i hjørnerne. Mit store spisebord er brækket i stykker som pindebrænde. Alt er revet fuldstændig fra hinanden, og kun lamperne har overlevet,« har Alice Lauridsen tidligere udtalt til BT.

Forløbet har resulteret i en bitter strid med Udlændingestyrelsen, som mener skaderne løber op i omkring en halv million, mens Alice Lauridsen gennem andre vurderingsmænd har regnet sig frem til, at det vil koste hende 1.3 millioner kroner at udbedre skaderne.

Og nu må hun bruge af sine private midler og få familie og venner til at hjælpe med genopbygningen, fordi hun endnu ikke har modtaget nogen penge fra styrelsen.

MYNDIGHEDERNE VIL IKKE GRIBE IND NÅR MIGRANTER GÅR AMOK OG RASERER VORE BOLIGER

Hele forløbet har frustreret ejeren af fericenteret, da hun IFØLGE KONTRAKTEN IKKE MÅTTE GRIBE IND, da hun så, at huset ikke blev behandlet, som det burde. I stedet fik hun at vide, at hun ville få det hele fikset, uden det skulle koste hende noget.

»De jokker på mig. Det er ikke andet end chikane, fordi jeg har brokket mig undervejs. Jeg har stået hernede med tårene rendende ned af kinderne og set på, at jeg fik ødelagt mit hus. Jeg skulle bare tænke på, at jeg fik nyt, sagde Udlændingestyrelsen,« siger Alice Lauridsen.

Og det kommer til at have alvorlige økonomiske konsekvenser for Alice Lauridsen, da hun ikke kan leje huset ud endnu og anslår, at hun vil miste 40.000 kroner i lejeindtægter oven i reningen for skaderne, fordi det ikke er færdigrenoveret og derfor ikke kan lejes ud.

Læs mere her:

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/husker-du-alice-som-fik-sit-hus-smadret-af-asylans%C3%B8gere-nu-tager-sagen-en-ny-drejning/ar-BBsxbmU

SIG noget! - Og GØR noget!

