ISLAM ER HER FOR AT TERRORISERE OG MYRDE DIG OG DINE

Nuværende islamiske lande var engang frie lande. Mange af dem var kristne lande.

INDTIL de blev invaderet af muslimer, der terroriserede og myrdede den oprindelige befolkning og efterhånden indførte islamiske styre!

Skal vi blot sidde og se på mens islams hær også erobrer Europa og Skandinavien?

One Comment Add yours

  1. Birthe Larsen siger:

    Jeg forstår ikke, hvorfor vi bliver ved med at sige, kom bare ind i Danmark og lav kriminalitet, vold og mord, der sker jo ingen ting, det ser vi gang på gang. Mange af dem får højere betaling end danskere og springer boligkøen over, hvem bestemmer det? Det er jo helt forkert, jeg kender ordet borgerkrig, men vil nødig have det sker her, men det vil komme. Jeg er 73 år og hvis det her fortsætter, er jeg glad for jeg ikke lever, når danskerne kommer i mindretal.

    Like

SIG noget! - Og GØR noget!

