INGEN HJÆLPER DIG NÅR DU BLIVER VOLDTAGET – SÅDAN ER DANMARK BLEVET

Fra buskadset kunne Rikke se, at der gik flere mennesker forbi ude ved stationen. Så hun SKREG.

Skreg, i håb om at nogen kommer hende til undsætning.

»Der er tre mennesker, der går forbi ude foran busken. Og jeg skriger. Men de går bare forbi.  Og så bider han mig i ansigtet for at få mig til at stoppe med at skrige, for han vil ikke slippe mine hænder,« forklarer Rikke.

INGEN reagerer på Rikkes skrig, og manden fortsætter ufortrødent sit overgreb i busken.

»Han får bukserne af mig, og han forsøger også at flå min bluse i stykker, men er ikke helt stærk nok,« fortæller Rikke.

Manden prøver flere gange at gennemføre en fuldbyrdet voldtægt, men det lykkes ham ikke. Herefter tvinger han Rikke til oralsex. Hun ligger på jorden i over en halv time og forsøger fortsat at skrige på hjælp, indtil en kvinde endelig reagerer på Rikkes råb.

Kvinden kommer hen til busken og lyser på den med sin mobiltelefon, mens hun spørger, hvad der foregår. Det gør gerningsmanden så bange, at han flygter fra stedet.

Rikke ser en mand, der går på stationsområdet, og hendes første reaktion er at henvende sig til ham for at få hjælp.

»Jeg prøver at stoppe ham, men han går bare udenom og IGNORERER mig, selvom jeg siger, at jeg er blevet angrebet og er bange. Han ignorerer mig fuldkommen – og dér knækker jeg sammen!« fortæller Rikke.

Hun er i chok over det, der er sket.

Og i chok over, at INGEN, udover kvinden, tilsyneladende, har haft lyst eller mod til at hjælpe hende!

Er du også bedøvende ligeglad med om dit folk bliver angrebet, tæsket, voldtaget eller myrdet!? Eller vil du KÆMPE for at forsvare dit folk og dit land!?

Læs mere her:

http://www.bt.dk/krimi/rikke-staar-frem-og-fortaeller-om-brutalt-voldtaegtsforsoeg-det-mest-forfaerdelige-v

One Comment Add yours

  1. Morten siger:

    Ingen voldtægtsmand vil slippe fra sin ugerning, hvis jeg bliver vidne til en så ækel og ussel handling.

    Like

SIG noget! - Og GØR noget!

