HAR DU MULIGHED FOR AT BESKYTTE PIGERNE?

Danske piger bliver igen og igen terroriseret af indvandrede mænd. Har du mulighed for at være med til at beskytte de piger, der åbenlyst er i farezonen?

“De sagde, at de ville lege med mig og røre ved mine bryster.”

22-årige Line skød i første omgang en gruppe unge fyres tilråb hen som et udslag af fuldskab, og hun fortsatte forrige fredag ved 21.30-tiden målrettet mod fredagsbaren på Københavns Universitets lokaler på Frederiksberg.

“Jeg tænkte, at de bare var fulde, og jeg gik bare videre. Men pludselig kom de løbende mod mig og tog fat i mig. De holdt fast i min arm og skulder og sagde, jeg skulle tage min kjole af,” fortæller Line til Ekstra Bladet.

Hun tør ikke, af hensyn til sin egen sikkerhed, at stå frem med billede og efternavn.

Læs mere her:

http://ekstrabladet.dk/112/studiner-forulempet-paa-universitetet-vi-vil-roere-ved-dine-bryster/6305238

SIG noget! - Og GØR noget!

