HVIS JEG BLIVER VOLDTAGET DØR VOLDTÆGTSMANDEN!

“Hvis jeg bliver voldtaget dør voldtægtsmanden!” siger Kristina med mørk stemme.

“Enten skærer jeg hans halspulsåre over eller knækker hans nakke!”

“Jeg NÆGTER at lade mit, mine børns og min families liv ødelægge af kolde og umenneskelige politikeres vanvittige import af mænd fra Mellemøsten og Afrika! Mænd, der ser kvinder som undermennesker man kan tæske, voldtage og myrde!”

“Det bliver mig eller ham!”

Kristina fortæller, at hun nu i årevis har hørt om skandinaviske og europæiske piger og kvinder, der er blevet overfaldet, tæsket, voldtaget og myrdet af indvandrede mænd, uden at politikerne har sendt voldtægtsforbryderne hjem igen. Med sine veninder har hun til hudløshed diskuteret, om det mon også ville ramme en af dem eller deres døtre. Indtil de besluttede, at det ALDRIG skulle overgå dem!

“Vi besluttede at vi hellere ville dø end at blive voldtaget af en udenlandsk voldtægtsforbryder, der havde invaderet vores land! Og når både politikere, ordensmagt og vore egne landsmænd lader os i stikken, har vi ikke andet valg end at beskytte os selv og redde hvad der reddes kan!”

“Så vi har forberedt os! Vi er parat! Hvis du forsøger at voldtage os bliver det enten dig eller os der dør!”

(Kvinden ønsker ikke sit navn frem. Vi har valgt at kalde hende Kristina).

SIG noget! - Og GØR noget!

