GØR DANMARK MERE SIKKERT – MELD DIG IND I FOLKEVÆRNET

Efter masseindvandringen er den tryghed og sikkerhed, det danske folk  førhen nød godt af, forsvundet.

Vi vil gerne genetablere trygheden og sikkerheden, så at det danske folk igen trygt kan bevæge sig rundt indenfor Danmarks grænser – UDEN at risikere den nuværende, fuldstændig uacceptable tilstand, af daglige voldelige overfald, voldtægter og mord.

INDTIL vi har fået genetableret trygheden og sikkerheden har vi brug for DIG!

Vi har brug for dig til at slå følge med børn, unge, kvinder og ældre, der er bange for at gå alene på gader og stræder.

Myndighederne kan ikke beskytte dig og mig og vores børn!

Derfor må vi beskytte hinanden, samt hinandens børn!

Meld dig ind i FolkeVærnet og vær med til at gøre Danmark mere trygt og sikkert, indtil vi kan vende tilbage til normale tilstande, hvor både børn, unge, kvinder og ældre igen kan færdes alene på gader og stræder. OGSÅ efter mørkets frembrud!

Her er blot ét eksempel på en ansvarlig, omsorgsfuld borger, der vil være med til at beskytte sit folk, mod daglige overfald, vold, voldtægter og drab! Vi har brug for DIG!

http://lokalavisen.dk/victor-og-kamphunden-tashas-tilbud-vi-foelger-utrygge-borgere-hjem-om-aftenen-/Politi/20161103/artikler/161109686/1265

4 Comments Add yours

  1. søren bomholt siger:

    sidder lammet i venstre side i kørestol, kan ikke gå/løbe,eller køre bil, vil alligevel gerne deltage i at beskytte mit folk, med de evner jeg har, søren Bomholt hobro

    Like

  2. Michael krogsgaard siger:

    Jeg vil også gerne gøre noget men jeg bor på Bornholm

    Like

  3. Maja siger:

    Jeg er med!!!

    Like

    1. Sren Bomholt siger:

      har lige netop i dag formiddag meldt mig ind

      ________________________________ Fra: FolkeVærnet Sendt: 5. november 2016 12:06:09 Til: sorenbomholt@outlook.dk Emne: [Ny kommentar] GØR DANMARK MERE SIKKERT – MELD DIG IND I FOLKEVÆRNET

      Maja commented: “Jeg er med!!!”

      Like

SIG noget! - Og GØR noget!

