NÆSTVED EFTERLYSER MODIGE, ANSVARLIGE MÆND TIL GADEPATRULJE

Er du en hæderlig, modig og ansvarlig mand, mellem 18 – 68 år, der simpelthen ikke vil finde dig i, at indvandrede voldsforbrydere får lov til at true, overfalde, tæske og myrde DIT folk, SÅ MELD DIG TIL TJENESTE!

Her sidste rædselsfulde overfaldsberetning fra Næstved:

MIN FAR OVERFALDET!

“Til dig, som sammen med din ven, overfaldt min far uden for kringlebageren, ved mosevej og karrebækvej i Næstved, imorges omkring kl. 8.30.

Jeg håber du sætter min fars cykel tilbage, så han igen kan bruge den til og fra arbejde og til at cykle ture sammen med min mor.

Jeg håber du ser det her opslag og melder dig selv til politiet, for du ved godt du er fanget på kamera i bageriet. Du fulgte jo efter min far og truede pigen bag disken.

Jeg ved at du og dine venner, ikke er danske af udseende og jeg ved også at du brugte udtryk omkring Black Army. Min far fortæller desuden at I er midt-tyverne.

Jeg har her til aften set ved selvsyn, hvad I gjorde ved min far. Set de 10 sting han har i panden og set hvor ondt han har.

Han er over 60 og er den fredeligste person jeg kender. Han sætter altid andre før sig selv og han hjælper uden at forvente noget tilbage.”

SIG noget! - Og GØR noget!

